äntligen sommarlov


lyckliga jag efter att jag sagt hejdå till mina nio år i grundskolan i fredags, fått stipendium och fått vackraste blommor av alla fina vänner, nu ser jag fram mot gymnasiet mer än någonsin!

idag är det min första dag på mitt  SOMMARLOV och dagen har varit väldigt lyckad, jag har varit på möte om mitt sommarjobb som båtvärd nere i hamnen de tre sista veckorna samtidigt som jag fick träffa alla konfirmander som jag ska få vara med på läger och leda i de kommande tre veckorna. det känns riktigt bra och hela dagen har jag suttit med ett leende på läpparna och sett fram emot hela sommaren! 

| gaahha kan inte förstå att sommaren redan är här och att jag börjar gymnasiet till hösten, omg haha |
Postat av: Emma

Härligt med sommarlov! :)

2015-06-19, 21:23:34 - URL: http://emmahoppryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: