17.15 en måndagskväll.

Idag har det väl varit okej i skolan. Alltid lite rastlöst att gå i skolan sista veckan innan loven....
Idag hade vi engelskadiagnos. Det gick väl bra.
Jag är nöjd. Sju fel, 37/44, Wilma och jag har (tror jag) samma resultat. Så ja, vi är helt enkelt bra!!!

Idag vid 18.00 så ska jag på "Chokladkväll" med luciatåget på lågan.
Alltså mysa med luciatåget.
Öppna chokladkartongen vi fick, ja. Ha lite mysigt!
Jag ska ta lactasin så att jag kan ta någon chokladbit. Lite normal får man väl va?!



Wilmas räddning var hennes syster. Så att hon kunde åka hemmifrån till myset  =)
Min räddning är pappa, han ska nog skjutsa mig. 
Mamma är och klipper sig. Och pappa räknade väl ut att han kunde hinna hem och hämta mig och skjutsa mig till Musikskolan och sedan åka till Köpstan och mäta någon dörr (jobbet)...
Jag hoppas att jag hinner  =)

Det är skönt med LÄXFRI VECKA men ändå lite konstigt sådär.
Imorron annars hade jag suttit på Musikskolan och gjort matteläxan, men istället sitter jag hemma och läser.
Eller vad jag nu gör....

Idag har jag inte läst. Jag erkänner. Jag har bara läst i skolan.
Jag har tittat på tv och andats....

Jag fick en till bok idag. Från biblioteket. Nu har jag tre böcker som jag ska läsa ut till tre olika datum som är dagarna brevid varandra. Ett Läsjullov i år =) 

Lite hoppigt om min dag i dag. Men ni fattar kanske lite iallafall  =)

Pok
 ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: