Cupcake! Så söt...

Mamma och jag gick på Köpstan en stund innan lunch idag. Färjestadens cykelaffär var där. Jag fastnade helt för en cykel. Jag tror den kostade 4999:-
Så jag får SPARA om jag vill ha den :D


(Det finns mer fakta HÄR)

Den är fylld med bilder på cupcakes och annat smått och gott, men på sadeln är det ett recept på Cupcakes. Kan det bli sötare? Jag ÄLSKAR den!!!

Pok ♥♥♥


Postat av: MariaP

Hejhej

Jag har också kollat på den, men jag får inte den för pappa, jag tycker den e ascool jag med, fast jaa, hur länge vill man egentligen ha den? senare i livet, när man e femton(det är pappa som resonerar så)

kramiz

2011-04-10, 08:58:41 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: