Noprojekt, eller nästan iallafall

Wilma har följt med mig hem idag!
Hon har visserligen åkt nu, men hon har varit här ;)

Vi gjorde Noläxan, OCH matteläxan. Plus lite engelska!
Vi gjorde kanske lite mer än att göra noläxan när vi gjorde noläxan :)











Det gick väl rätt bra! Eller, vi gjorde läxan. Det var väl allt, och hade lite extra kul!

Vi kollade lite på hemsidor. Lite på kläder och smycken.
Rätt kul, iallfall om man gillar att göra det vi gjorde :D

På gympan var det sådär. Vi hade krabbfotboll. När man går krabbgång och sparkar på bollen och hoppas att den kommer någonstans :) Det var väl inte det bästa för mig, eftersom att jag inte kan gå krabbgång. Men, men. Sedan gjorde vi någon, sittapåplintenochfångabollen, lek. Man skulle spela ungefär fotboll. Man fick INTE använda händerna, sedan skulle man skjuta upp bollen till den som satt på plinten. Då skulle den fånga den, och sen fick man ett poäng....

Nu har jag gjort dem flesta läxorna för idag.  Jag ska öva på fiolen, jag fattar inte låten så det kanske inte är så lätt, men jag ska försöka. Sedan ska jag nog läsa lite, kanske duscha och ta upp mina smutsiga strumpor och blöta handduk från gympaväskan!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Det låter som om ni har haft en trevlig eftermiddag!

Ha en fortsatt bra kväll!

Snygga bilder....

Kramen.

2011-01-17, 18:48:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Hej, nu ska jag försöka EN gång till att skicka en kommentar.

Ja, det var rätt kul att göra NO-läwan eftersom vi klarade det :)

Jonna & Wilma=BÄST (på NO, och allt annat, hehe)



Ha Det Så Bra!

Hejdå!♥

2011-01-18, 11:36:54 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: