Maria

Idag har jag vart med Maria! ¨
Vi träffades vid halv 1 (eller 12.45) vid bibblan (jag lämnade en bok, och hämtade en) och cyklade vidare till köpstan. Där vi gick och glodde lite på kläder (och gick runt med Marias "skaprovakläder" efter henne).
Sedan cyklade vi hem till Maria och hon åt lunch, sedan träffade vi Ida (Marias kompis) vid Tallhöjden och vi cyklade en runda, och nu är jag hemma igen :)
Det har varit en kul dag. Vad mycket man hinner med på sommarlovet!

Jag fick oxå NÅGRA kramar av maria, eftersom att jag ska på semester och hon var tvungen att säga hejdå (om vi inte skulle träffas mer innan jag åkte....)  

Det är väl det jag har gjort idag, slappat med Maria helt enkelt!

Ikväll har jag bestämt att jag (och mamma) ska gå en runda till Tristan (en katt) och byta ut vatten och ge honom mat! Det är liksom mitt uppdrag! :)


Här är lilla Tristan...visst är han söt!!!?

Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Det verkar som om det har varit en kul dag ;)

Och Tristan verkade bli nöjd också

Nu hoppas jag att kanelbullarna blir bra också!!

Kramen.

2011-07-06, 19:23:16 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: MariaP

Mohahha, du gjorde som jag sa i alla fall;P

2011-07-07, 10:41:49 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Jessicaia

Hej Jonna! Tänkte bara skriva att jag och Peter kommer bo hos Tristan från och med ikväll och en vecka framåt! Så du får gärna komma förbi, men bli inte chockad om Peter är hemma :)



Kram

2011-07-07, 10:49:55 - URL: http://jessicaia.blogg.se/
Postat av: Anne

Vilken fin kisse =) Bra att du hjälper oss med honom men nu verkar det som om du får lite semester...

Hoppas ni får fint väder när ni ger er av med båten.

KentAnne

2011-07-09, 12:22:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: