Nervositet

Snart åker jag till färjestadens hamnplan och ska sälja bullar :)
Det ska bli kul, är lite nervös. Men vet inte varför. Det kan väl inte vara så svårt.
20:- för kaffe+ kaka, bulle (eller läsk+ kaka bulle)
10:- för läsk, en kaffe eller en kaka, bulle

Det borde jag ju klara. Eller ??

Det är lite småruggit ute, så får se hur länge vi stannar där.
Tills det börjar regna och blåsa kanske .
Det kan ju vara skönt att inte frysa JÄTTEMYCKET!!!
Fast det kanske man inte gör iallfall...det kanske är jätteskönt ute. Eller inte- när det är sol, då är det varmt :)

Men, men. Behöver nog inte oroa mig så mycket för det.
Det fixar sig nog. Mamma är ju där :) (hehe, då skulle jag ju kunna springa och gråta i hennes famn. Det är ju helt normalt)

Måste åka. Eller pappa frågar om jag är färdig. Det är jag väl...

Herregud, vad är 20 + 10 ??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: