Glasskoll, Solero fruit ice orange

Jag har varit och smakat Solero fruit ice orange, den är rätt god. Men jag tycker att Solero fruit ice pineapple är godare. Jag gillar i verkliga fallet annanas mer än apelsin, så det är inte så konstigt.
Fast solero fruit ice orange är inte äcklig, den är god, och svalkande...kall :D
Den smakar mycket apelsin, som är bra eftersom att det är en apelsinglass. Jag tycker defenitivt att ni ska pröva denna goda glassen om ni gillar apelsin, och kalla glassar (fast glassar är väl kalla, för det mesta)

Så....Solero fruit ice orange är inte en av de bästa glassarna, men helt okej en varm sommardag. Så om ni någon gång ska äta glass (det måste ni ju göra någon gång på hela långa varma sommaren) så kan ni smaka denna glass :)

Pok ♥
Postat av: Josse

På tal om glass fick jag hem mitt finfina halsband idag! :D Verkligen ett fint halsband som ska få pryda min hals under midsommar! Ses på snäckstrand :)

2011-06-21, 21:11:01 -
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en glass i min smak...ska testas under sommaren - jag lovar ;)

Kramen.

2011-06-22, 07:02:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: