Picknicken

Gick jättebra! Vi hade jätteroligt, och skrattade mycket... vi badade oxå VÄLDIGT mycket!
När vi var i hamnen (var sugna på att hoppa från något) så tog någon temperaturen i vattnet, det var då 20 grader, vilket jag tror stämmer! :)
Det var jättevarmt, både på land och i vattnet!
Vi åt tyvärr inte någon glass, men det är ju sommar ändå...snacka om. Om det är VARMT och man badar MYCKET så räknas det som sommar, tycker jag! Jag tog inga bilder- men det kanske jag kan få av Maria (snälla, please :question: )

Jag hämtade oxå en bok på biblan idag (därför samlades vi på biblan), Genom dina ögon- av stephenie meyer (twilightförfattaren) Den verkar bra, och tjock!

Den finns som film oxå, någon som vill se den någon gång, MED mig!

Ikväll Måste jag duscha, så jag får ut all sand i håret, som Maria och Lina kastade på mig!

Det var ett litet inlägg om vad vi gjorde...på picknicken.
Och det har ni nu fått reda på :d
Badade, skrattade, åt, pratade och hade skoj!



Pok ♥


.
Postat av: Carina - inspirera

Det låter minsann som om ni hade en riktigt lyckad Picknick... det går ju att göra om...

Hoppas att boken är bra!

Kramen.

2011-06-29, 20:19:16 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: MariaP

hahaha, är sanden borta nu?

och jag ska se om jag hinner skicka bilderna imon!

2011-06-29, 22:01:41 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Jag tycker att vi hade jättetrevligt! :)

2011-06-30, 16:33:19 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: