Sista chansen att vara med i tävlingen

Imorgon avslutas tävlingen vid 15.00! Är förväntansfull, vem vinner tro?
Om det är någon som undrar hur jag väljer vinnare så förklarar jag det såhär:

Jag väljer bara ut de bästa bilderna, som jag tycker är värda att vinna, och sedan lottar jag.
Det namnet som det står på lotten, vinner!


Om du vill vara med i tävlingen så måste du kommentera med ditt bidrag senast 12.00 imorgon 6/11



Jag kommer lägga ut alla bidrag, senare, i ett inlägg. Vilket jag hoppas är okej!
Jag kommer oxå att länka/skriva vem som tagit bilden- men det antar jag oxå är okej.
Postat av: Hilma

Hoppas ni hade roligt på Linas party!

(Hon får sit paket av mig i övermon)

2011-11-05, 19:49:02 - URL: http://elsasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: