Happy!!! ♥

Mammas jobb är nu rent, eller nästan. Jag har iallfall varit med mamma, och hjälpt henne att städa på hennes jobb. Sedan så åkte vi vidare till Hansa! Skulle kolla på örhängen till Bröllopet (som jag ska på om en vecka)
och hittade ett par rosa, sedan åkte vi hem och jag hittade halsband och "överörhänge" (till mitt översta hål), så nu tror jag att jag är rätt färdig. Kommer nog en bild senare!!

Igår hade jag jättetrevligt, både på kräftskivan och pyjamaspartyt, fast pyjamaspartyt var ju roligare :)
Vi gjorde först tacos, jag hackade annanas och sallad- tyckte att jag klarade det rätt bra!
Sedan åt vi ju vår JÄTTEGODA tacos, med guacamole (som jag inte ville smaka, så tillslut ville alla, förutom jag, mula mig med guacamolen...) Vi kollade på film, Fifty First Dates. Den var rätt okej, inte den bästa filmen men inte en dåligaste heller, spelade Sista minuten, och saning och konsekvens. Och såklart öppnade hon paketen oxå...
Maria och jag hade köpt:

En "lördagsgodisskål" med godis i.
Presentkort (50:- ) på Kappahl.
Ett partyarmband.
Och en "Världens bästa kompis"- mugg, som vi hade skrivit såhär på: FRÅN världens TVÅ bästa kompisAR.
Med vattenfast penna såklart, hon kan diska den :)

Är jättenöjd med presenterna och kalaset och idag och allt möjligt! Är helt enkelt glad idag!!

Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en bra helg! Härligt att vara glad...och det är ju du för det mesta!

Tack för hjälpen med städningen idag, det gick ju som en dans ;)

Kramen.

2011-09-05, 07:15:10 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: