I chillin 'in the Rain



Idag fick jag åka hem från skolan... hade ont i huvudet och allergisk..
 
Så de senaste timmarna har jag bara legat i soffan och slappat, kollat lite på tv och försökt få bort huvudvärken, som faktiskt har gått ganska bra!
Jag har inte lika ont i huvudet som förut..  så det är ju ett +!

Ikväll (vid 16.30) har vi Workshop, och antagligen kommer jag, om det känns som det gör nu! Ganska viktig gång, så inte värd att missa... men om man är sjuk så är man!


Dagen idag var ganska bra, vi jobbade vidare med So:n (Anna Mollel) och redovisade, på Idrotten hade vi "Cirkelträning", så vi skulle tydligen träna benen, så vi får väl se om det blir någon träningsvärk av mitt hårda arbete (*host, host*)
Efter lunch åkte jag då hem, så missade två svenskalektioner, men vad jag vet skulle vi ha So den ena, fick nämligen ett telefonsamtal från Wilma som ville ha min kod.. så då hoppas man väl att manuset blev bra då!
Postat av: Carina - inspirera

Inget kul med huvudvärk! Och vädret gör ju inte det hela bättre - grått och regn hela dagen...

Skönt att höra att du mår bättre, hoppas att värken stannar borta!

Kramen.

2012-04-25, 16:07:37 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: sandrafotar

veckans blogg! anmäl dig! visas för 100-200 läsare! anmäl dig igen om du var med och tävlade!!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/duojaggbloggse-vinnaren-ny-omgang.html#comment

2012-04-25, 16:57:20 - URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: