Ikea

För en stund sen kom mamma och jag hem från Ikea, ja.. mycket shopping denna helg, med kassarna fulla!
Jag kom nämligen på att jag skulle behöva lite saker till båten där.. och då var vi ju tvunga att åka!

Min inköpslista var:
Låda(or)
Galge(ar)
Kuddar
Sängkläder

och helst ville jag ha allt i vitt, och ja, se, det fanns - både sakerna och i vitt! Lite mer blev det också.. typ bokstöd och lite handdukar (fast handdukarna var det nog mamma som ville ha..)



Så nu har ja inga somhelst problem med att åka ner till båten i eftermiddag, jag måste ju skruva ihop lådorna, och då måste man ju vara på stället så att man fort kan prova om det blir bra!
Postat av: Carina - inspirera

Javisst är det alltid kul med en runda till Ikea!

Och nu är det ju extra bra att vi bor när - när båten ska inredas lite grann...

Och supersnyggt blev det!

Kramen.

2012-04-29, 17:36:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Kommer nog bli jätte fint!

2012-04-29, 21:46:49 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: