Sommardag!

 

Min sommardrink!
 
Riktigt sommarväder idag! När jag kom hem från Mormor & Morfar och min lilla cykeltur fick jag faktiskt byta till klänning! Så varmt är det!!
Vilket är jätteskönt!! Äntligen känns det som sommar!
 
Och när det är sommar så ska man vara vid Sjöstugan, och det är där jag tror att jag ska tillbringa min eftermiddag med en bok (jag hämtade Dear John på biblioteket idag!) och jordgubbar.. fast det vet jag inte om det blir... men Sjöstugan blir det iallafall!!
Postat av: Carina - inspirera

Underbara soliga dag!
Både jordgubbar och sjöstuga blev det - fast på olika håll...
Ett dopp hann du också med, bryggsegla och äta middag i båten är ju också ett härligt sommarnöje!
Kramen.

2012-07-24, 19:27:27 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: