Onsdag

Dagen igår var jättebra, lugn.. vi hade bara en ÖMSA-dag. Alltså satt hela klassen och pluggade/tittade på film.
Så, mycket mer lugn än så kan man inte begära..!

Sista timmen hade vi 2 timmars men, vi fick av vår idrottslärare åka hem en halvtimma tidigare!! Väldigt skönt..
Så hem och äta lite mellis och mysa.., läsa och skriva...
   
Instagrambilder
 
Så idag.. dennhär dagen kan väl inte bli sämre än igår?
Elevens val och musik väntar..!! Att det är "snöstorm" ute behöver vi ju inte tänka på! Det blir väl som mysigast då!!
Nu ser jag fram emot en ja.., vanlig onsdag, när jag sitter här i mina mjukisbyxor och  mjukiströja...
Jag är redo för dagen!
 
Ha en bra onsdag du med!
Postat av: Carina - inspirera

Onsdag - en bra dag mitt i veckan!
Fin-fina bilder! Nu vill jag har vår...
Kramen.

2013-03-20, 09:35:29 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: