sista lördagen, 140816

lite pepp nu tills på måndag ↑ (och pågrund av bildbrist...), lite sorgligt att ännu en sommar är slut.., men samtidigt.., det ska bli skönt att få lite rutin igen och att träffa alla vänner såklart! Så jag tänker iallafall att försöka göra denna helgen till en bra helg ♥
 

dagen har jag tillbringat på mopedkurs med Ronja, och 5 andra killar (som alla var vana förare, haha), där jag lärt mig att starta en moppe, gasa, svänga, (tvär)bromsa, väja, skjutsa och ja.. för att vara första gången jag sitter på en moped i hela mitt liv så måste jag säga att jag är nöjd med min insats!
Ingen omkullkörning, ingen påkörning bara - övning ger färdighet
Postat av: Carina

Härlig sommar och en riktigt bra sista lördag innan skolan börjar! Än är inte sommarens skojigheter slut 😘

2014-08-16, 20:01:24 -
Postat av: Tea

Håller med dig, det är både skönt och tråkigt att skolan snart börjar.. <3
Och så himla najs med moppe sen då ju!! ;)

SV: Tack såå jättemycket finaste Jonna! :D
Ha en riktigt fin kväll nu, kramisar!

2014-08-16, 21:52:37 - URL: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: