19.11 en onsdag

 
idag har det varit gymnasiedag för hela Kalmar läns elever, och det gav mig verkligen väldigt mycket!
Kan väl säga att jag är 99,9% säker på vart jag ska gå, vilket känns ganska otroligt.., dagen spenderade jag med Ronja, vi åt lunch på Mc Donalds och jag hann dessutom köpa 2 par nya höstskor (tro mig, jag var desperat) och som vanligt är jag redan kär i dom, haha!
 
En väldigt lyckad dag kan man säga, och det skadade ju inte att eftermiddagen spenderats i sängen framför serier..
Nu måste jag verkligen plugga till so-provet vi har imorgon., är det onsdag så är det
Postat av: Carina

Verkar ha varit en bra dag!
Många beslut att fatta, skönt när det känns rätt!
Vackert foto och snygga höstkängor/stövlar!
Mitt i veckan onsdag är inte helt fel 😃
Kramen.

2014-11-12, 21:06:17 -
Postat av: Brownsugar

Fin bild!

Svar: tack så mycket!
karlssonjonna.blogg.se

2014-11-14, 16:50:18 - URL: http://brownsugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: