fuck cancer

 
 cancer. mer än var tredje person som lever i Sverige idag kommer någon dag att få en diagnos.cancer är fruktansvärt. cancer är smärtsamt. cancer är hemskt. trots att jag inte varit med om att känna cancer på nära håll känner jag smärtan ändå.
 

jag har inte bara på mig detta armband idag för att visa att jag stödjer kampen mot cancer, jag har inte bara på mig det för att visa att jag vill hjälpa andra människor.

 

Jag har på mig detta armband för att visa att jag respekterar de som kämpar. Jag vill visa att jag vill vara en del av kampen. Men framförallt vill jag visa att jag respekterar all smärta de går igenom, vilken styrka de har och vilka oerhört fina människor de - vi alla - är.

 



Postat av: Carina

Kloka ord och vackert tänkt!
❤️

2014-11-11, 21:52:09 -
Postat av: mmirandas.blogg.se

Så fint skrivet! :) Cancer är verkligen hemskt, så som alla andra sjukdomar. Vi får hoppas att man får ett stopp på det snart!
svar: Jaa, värt att testa :)

2014-11-14, 16:59:00 - URL: http://mmirandas.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg ♡

åh älskar det armbandet, och så fin klocka också! så bra skrivet!

Sv: Tack så jättemycket! ♡

2014-11-16, 21:41:17 - URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: