ordinary weekend

 
 
i helgen har det hänt mycket, och bara positivt tycker jag! Ett extra litet grattis till mina älskade föräldrar.

Imorgon är det ny vecka, skönt tycker jag. Jag hoppas att nästa veckan kommer inte blir lika hektisk som denna veckan, men det tror jag inte haha.
Tillbringar iallafall kvällen med dom bästa, lyssnar på bra musik och försöker tagga så mycket som möjligt till en bra vecka. 
 
Everyday people do
Everyday things but I
Can't be one of them
I know you hear me now
We are a different kind
We can do anything
 
 
Postat av: Carina

Tack älskade Dotter! En mycket lyckad festlighet och en härlig helg 😃
Kramen ❤️

2014-11-09, 17:59:20 -
Postat av: Amanda-fotoblogg

Gud så härlig bild, med alla färger å allt! :)

Svar: tack så väldigt mycket :)
karlssonjonna.blogg.se

2014-11-09, 21:03:25 - URL: http://amandapaulinaa.blogg.se
Postat av: Sofia Holmberg / Foto-Musik

SV: Åh, ack så mycket! :)
Hoppas du haft en fin dag också!

2014-11-10, 19:37:34 - URL: http://pladdermf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: