sunday without sun

hösten kan väl också få vara lite grön?
 
då var det söndag, och den absolut sista dagen på höstlovet, och jag kan väl bara säga att jag har lite söndagsångest haha. Men så är det väl alltid? Det har iallafall varit en bra dag, så här innan morgondagens vardag, efter en vecka med massa mysiga dagar där jag kört moped, tränat, läst, tittat på serier, träffat vänner och bara haft det allmänt bra. Och det slog mig faktiskt häromdagen att, ja, jag höll mitt löfte - jag har inte pluggat något på hela lovet (förutom nu ikväll då) haha. 
Postat av: Tea

SV: åh men tack så mycket finaste du, blir så glad!! :D
Ha en riktigt fin kväll, kramisar!! <3

2014-11-02, 20:21:51 - URL: http://teajohnsson.blogg.se
Postat av: Carina

Härligt med lov!
Vackert foto som alltid 😃
Kramen.

2014-11-02, 21:17:58 -
Postat av: milina.blogg.se

jag skulle också haft söndagsångest haha!

2014-11-03, 02:11:01 - URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: