141014

egopic, men man får väl vara lite ego?
 
Ganska mycket har väl hänt på senaste tiden egentligen, i helgen var jag och mamma på gymnasiemässa och kollade, det gjorde ju inte valet till gymnasie enklare precis haha! Men det var ganska kul iallafall.. Dessutom har jag tagit körkort!!! Moppen kommer i slutet av oktober, men riktigt skönt att ha det gjort och riktigt roligt att ha ett äkta körkort (med bild + signatur...) ! Annars tror jag inte det har hänt så mycket mer, timmarna blir till dagar och dagar blir till veckor. Jag lyssnar på sjukt bra musik, läser riktigt bra böcker, tittar på otroligt bra serier, pluggar, tränar och har väl det allmänt höstigt.
 
Postat av: Anonym

Så fin du är 😃
Låter dom en härlig höstkänsla det där...
Grattis till körkortet och kör försiktigt ❤️

2014-10-14, 21:39:01 -
Postat av: Tea

Åhh söta du!!!

SV: Tack så jättemycket raraste du, hihi!!
Ha en riktigt bra fortsättning av veckan nu, kramisar! <3

2014-10-15, 12:23:31 - URL: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: