2 dagar i januari

 
/ 1 januari / jag passade på att baka scones med Ronja och bjöd hennes familj på riktigt söndagsfrukost (ja, på en torsdag) med nybakta, lite "rökta", scones, ägg, juice och te. riktigt mysigt. resten av dagen gjorde jag inte särskilt mycket, njöt av det nya året, tittade på film och myste lite.
 
/ 2 januari / idag hade jag sovmorgon och efter en lång dusch gjorde jag goda bananpannkakor. resten av dagen har jag varit barnvakt åt/haft besök av den sötaste bebisen som finns, stolt faster.
riktigt mysig dag även detta, full med småbarns skratt, krypande och lekande haha. ikväll ska jag göra absolut ingenting, och det ska bli väldigt skönt..! 
Postat av: Carina

Härligt lata lovdagar! Njut!
Vårterminen börjar snart 😃
Kramen.

2015-01-02, 22:50:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: