insurgent

 
- i fredags var jag och några vänner inne i Kalmar och tittade på bio tillsammans.., vi tittade på Insurgent som faktiskt var riktigt bra. tillbringade dock all ledig tid hela fredagen för att hinna se på Divergent (del 1) så att jag skulle kunna förstå något alls av bion haha, men måste säga att jag hade väldigt roligt...
 
resten av helgen har jag tillbringat hemma med familjen och myst, gjort planer för veckan som kommer och jag funderar på att jag kanske ska ut och springa lite ikväll även om det är kallare ute än vad det har varit tidigare i veckan..känner mig ändå ganska redo för vecka 13, inga Nationella Prov eller annat viktigt och det känns ju bra
 
haha! -
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

nice

2015-03-22, 23:20:11 - URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Carina

Härliga helg! En bra film är en trevlig stund!

2015-03-23, 05:56:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: